STCS Midlanda träff 13 aug

Folke_
Inlägg: 60
Blev medlem: 01 apr 2005 17:04
Ort: Vindeln
Kontakt:

STCS Midlanda träff 13 aug

Inlägg av Folke_ »

Jag vet inte riktigt vars jag skule lägga detta men här såg bra ut... :P...

följde med en kompis ner till Sundsvall (bor i Umeå) på en Saab turbo Club ban träff som i mina ögon var mycket trevlig men dock var det lite ont om bilar :( men jag tänkte att det kanske finns intresse av att köra bana med 480 isarna :D...nu tog dom ju iofs 300:- för dom som inte var medlem i STCS men man fick i af köra hela dagen....

Jag ska iaf dit nästa år å köra med mina 109 hästare 8) å visa hur en bil ska se ut...

Ligger en tråd ute på STCS forum nu http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... p?t=100948

Kul med bankörning å de bästa är att den inte var så långt söder ut om man bor i norrland :D..... 8)
480 "E-rotic Sportscar" -87 ;) :mrgreen:
yo84
Inlägg: 149
Blev medlem: 03 apr 2004 11:05
Kontakt:

Inlägg av yo84 »

nåväl..är juh ändå 60 mil för mig å har ingen bil ännu men nästa år kanske. men har sett lite film från årets midlanda träff och verkade verkligen trevligt som sagt.
Snart ska den finslipas! :)
Folke_
Inlägg: 60
Blev medlem: 01 apr 2005 17:04
Ort: Vindeln
Kontakt:

Inlägg av Folke_ »

ja jag bor ovanför umeå så ja har väll 3h's bilfärd jag med.....

dock i år så var det lite dålig upslutning från TPC och även lite dålig uppslutning från STCS men de va ju trevligt med tanke på att de va mkt fina bilar :D.....

jag har små funderingar på att fara till MoIrana nästa år å fara på www.sommertreff.no ..... nord norges största gatbils träff :)
480 "E-rotic Sportscar" -87 ;) :mrgreen:
FrankJScott
Inlägg: 6003
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Updated Product Guide

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Great Product Website d3b1c9c
FrankJScott
Inlägg: 6003
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Awesome Product Blog

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Great Product Blog d263b3_
FrankJScott
Inlägg: 6003
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

New Product Tips

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Best Product Guide d19b171
FrankJScott
Inlägg: 6003
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Updated Clothing Store Simulator Website

Inlägg av FrankJScott »

To the lady talking about clothing designer store, all clothing, we are clothing, clothing store on, in store clothing, clothes fashion design, cloth of design, home of clothes, fashion store clothing, new clothing brand, options clothing, all clothing websites, your clothing brand, design clothing brand, customized clothing, dress shopping, the have boutique, clothing brand clothing, clothes new clothes, you clothing brand, I suggest this made my day on clothing store simulator tips for all for store, clothing store on melrose, go to clothing, store unique, be your clothes, yours brand store, fashion clothing, all that fashion, touch clothing, top clothes store, fashion store clothing, clothes new clothes, brand new clothing brand, your clothing store, brand name clothing store, the perfect shop, in store clothing, fashion cloth store, mart clothing, into clothing, also. See More Updated Liability Lawyer Tips cd263b8
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster