rost på bakskärmarna
-
Aandreas
- Inlägg: 36
- Blev medlem: 15 apr 2004 12:57
- Kontakt:
rost på bakskärmarna
Vad kan man göra åt rostiga bakskärmar, kan man tabort och sätta dit nya eller bara reparera de befintliga.
Tack på förhand
mvh andreas
Tack på förhand
mvh andreas
- Björn #194
- Inlägg: 146
- Blev medlem: 07 feb 2004 23:42
- Ort: Torslanda
- Kontakt:
Re: rost på bakskärmarna
Kika in på följande länk....
http://volvo480.kicks-ass.net/servlet/u ... ticle&id=5
... så kanske du kan snappa upp något!
Lycka till!
Björn #194
http://volvo480.kicks-ass.net/servlet/u ... ticle&id=5
... så kanske du kan snappa upp något!
Lycka till!
Björn #194
480 ES -95 (f.d. museumbil)
480 ES -87 (ombygge pågår, ligger på is)
V40 2.0T -04
BMW 320d -11
P1800 S -66 (renoveras)
480 ES -87 (ombygge pågår, ligger på is)
V40 2.0T -04
BMW 320d -11
P1800 S -66 (renoveras)
-
Johan
- Inlägg: 42
- Blev medlem: 14 mar 2004 19:50
- Ort: Floda
- Kontakt:
-
Dan.P
- Inlägg: 334
- Blev medlem: 29 feb 2004 17:01
- Ort: Luleå
- Kontakt:
-
Martin
- Inlägg: 472
- Blev medlem: 18 feb 2004 12:40
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
-
225#
-
212 Kjell Carlsson
- Inlägg: 148
- Blev medlem: 01 feb 2004 12:44
- Ort: Asmundtorp
- Kontakt:
Jag har en kille som bygger upp nya skärmkanter.(svetsar)
Han har gjort vid bägge mina bilar, och jag är mycket nöjd.
Jag fick betala 3500:- för båda skärmkanterna + lack av båda bakskärmarna.
Priset kan ha gått upp någon hundralapp sen jag fick gjort det.( förra året)
Killen finns i Billeberga i Skåne.
Kjell
Han har gjort vid bägge mina bilar, och jag är mycket nöjd.
Jag fick betala 3500:- för båda skärmkanterna + lack av båda bakskärmarna.
Priset kan ha gått upp någon hundralapp sen jag fick gjort det.( förra året)
Killen finns i Billeberga i Skåne.
Kjell
-
Martin
- Inlägg: 472
- Blev medlem: 18 feb 2004 12:40
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Låter väldigt intressant! Kan man få ngt telenr? du kan pm:a eller maila det om du vill..kjell carlsson skrev:Jag har en kille som bygger upp nya skärmkanter.(svetsar)
Han har gjort vid bägge mina bilar, och jag är mycket nöjd.
Jag fick betala 3500:- för båda skärmkanterna + lack av båda bakskärmarna.
Priset kan ha gått upp någon hundralapp sen jag fick gjort det.( förra året)
Killen finns i Billeberga i Skåne.
Kjell
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster