Ny bil

Martin
Inlägg: 472
Blev medlem: 18 feb 2004 12:40
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Ny bil

Inlägg av Martin »

Jahapp, då var tiden med 480n över, men jag överger inte märket iaf.
Hittade en bil som jag tyckte hade ett liknande stuk som 480n, så kunde inte låta bli att slå till. Jag kommer att lägga ut lite säljesannonser på delar från 480n sen, så håll utkik om ni är sugna på ngt speciellt.

Bild
Pellefant
Inlägg: 55
Blev medlem: 09 okt 2006 20:23
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inlägg av Pellefant »

Grattis till en sjukt snygg bil! 8)
Hallon
Inlägg: 40
Blev medlem: 04 jun 2007 21:27
Ort: Kalmar
Kontakt:

Inlägg av Hallon »

Att det inte blev en c30? :wink: Nä, men den där var också finfin!
Martin
Inlägg: 472
Blev medlem: 18 feb 2004 12:40
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av Martin »

Hallon skrev:Att det inte blev en c30? :wink: Nä, men den där var också finfin!
Nä, den är inte lika snygg som varken 480 eller c70 tycker jag. Sen är det en vansinnig prisskillnad.
vit
Inlägg: 47
Blev medlem: 20 sep 2004 15:06
Ort: Österskär
Kontakt:

Blev en Aygo

Inlägg av vit »

För mig blev det en ny Aygo. Glasbaklucka och 4 säten. En pigg och bensinsnål bil. Slipper biltull i Stockholm.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster