Och glöm inte att köpa minst en 480 i år för döm kommer inte att bli billigare om man ska tro tidningen Klassiker som jag skrev om igår
MERA ACTION KLUBBKOMPISAR
- 211#Christer Lindström
- Inlägg: 623
- Blev medlem: 28 jan 2004 19:57
MERA ACTION KLUBBKOMPISAR
Hej
Ja jag tycker lite så nu som rubriken säger
Nej jag vill inte vara negativ nu
Men det har varit lite "Dött" här ett tag tycker jag
Martin P VAR ÄR DU!!!!!!!!!!
Mer av hans frågor och framförallt hans svar med bilder och allt
jag menar det är ju det som främjar KLUBBEN att VI är Aktiva och håller forumet igång hela tiden
Själv hänger jag på ett annat forum + det här varje dag
jag utgår från att dom flesta känner till http://www.jagrullar.se/forum/index.php som ju har blivit ett av dom största forumen för oss Volvo-freaks MEN!!! Det behöver ju inte betyda att VI inte behövs utan snarare är det så att när jag ser en 480-fråga eller en 400-fråga så lägger jag oftast in en länk på deras fråga till vårt forum där dom BÄSTA och FLESTA svaren ju finns
Därför Vänner måste vi vara och bli ännu mera aktiva här på VÅRAR forum så att vi förblir det vi är nämligen
GALNA MÄNNISKOR SOM GILLAR VOLVO 480
Och glöm inte att köpa minst en 480 i år för döm kommer inte att bli billigare om man ska tro tidningen Klassiker som jag skrev om igår
Och glöm inte att köpa minst en 480 i år för döm kommer inte att bli billigare om man ska tro tidningen Klassiker som jag skrev om igår
Chrille
-
022. Pär Renström
- Inlägg: 215
- Blev medlem: 31 jan 2004 22:24
- Ort: Skåne
- Kontakt:
Jaa...min Svarta Pärla står och gottar sig på hemlig ort över vintern så det händer ju inte så mycket på 480-fronten just nu.
Däremot svetsade jag ihop kardanen för tredje gången idag på 360:n.
Det gick bra den här gången, det håller nog säkert minst ett år. Men det gjorde ju förra reparationen också.
//Pelle
Däremot svetsade jag ihop kardanen för tredje gången idag på 360:n.
Det gick bra den här gången, det håller nog säkert minst ett år. Men det gjorde ju förra reparationen också.
//Pelle

TurboVolvo även på jobbet.
- 211#Christer Lindström
- Inlägg: 623
- Blev medlem: 28 jan 2004 19:57
- 211#Christer Lindström
- Inlägg: 623
- Blev medlem: 28 jan 2004 19:57
- 211#Christer Lindström
- Inlägg: 623
- Blev medlem: 28 jan 2004 19:57
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster