lackering av bilen.

Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 415
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

lackering av bilen.

Inlägg av jimmi »

Hej alla!
Tänkte ta och skicka bilen på rostbehandling och lackering i sommar, men vart skall jag skicka den vill ju att det ska bli bra gjort och inte få en plötslig överraskning ett halv år senare men rost som kommer tillbaks.
Bor i Helsingborg.
Har hört mig för på helsingborgs billackering och fick bra pris men vet ingen som har lämnat sin bil där tidigare.

/ jimmi
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 415
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av jimmi »

Ingen som har tips!!!! :(
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster