Hej alla!
Tänkte ta och skicka bilen på rostbehandling och lackering i sommar, men vart skall jag skicka den vill ju att det ska bli bra gjort och inte få en plötslig överraskning ett halv år senare men rost som kommer tillbaks.
Bor i Helsingborg.
Har hört mig för på helsingborgs billackering och fick bra pris men vet ingen som har lämnat sin bil där tidigare.
/ jimmi
lackering av bilen.
- jimmi
- Inlägg: 415
- Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
lackering av bilen.
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
http://www.garaget.org/Qwert
- jimmi
- Inlägg: 415
- Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster