För vi har tagit studenten ja vi har tagit studenten, ja vi har tagit studeenteeeeeeen, fy f******n va vi är bra!!!!
Om några timmar går Fordonsprogrammet 3 -2008 på Ållebergsgymnasiet i Falköping ut ur skolan. Hipp hipp hurraaaa för oss!!!!
Finns därmed en färsk utbildad bilmekaniker på marknaden, med "inriktning" VOLVO 480