Det gnisslar som fan från listen som ligger an mot bakrutan när jag kör....jobbigt JA! Värst när det är varmt ute. Mina gasdäpare till luckan är slut, kan det va så att luckan då inte är fixerad och ligger still när jag kör?
Nån som har samma problem?
Robert
Det gnisslar som fan
-
Robert
- Inlägg: 13
- Blev medlem: 31 jan 2004 01:11
- Ort: Uddevalla
- Kontakt:
-
Dan.P
- Inlägg: 334
- Blev medlem: 29 feb 2004 17:01
- Ort: Luleå
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster