Det gnisslar som fan

Robert
Inlägg: 13
Blev medlem: 31 jan 2004 01:11
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Det gnisslar som fan

Inlägg av Robert »

Det gnisslar som fan från listen som ligger an mot bakrutan när jag kör....jobbigt JA! Värst när det är varmt ute. Mina gasdäpare till luckan är slut, kan det va så att luckan då inte är fixerad och ligger still när jag kör?

Nån som har samma problem?

Robert
Dan.P
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 feb 2004 17:01
Ort: Luleå
Kontakt:

Inlägg av Dan.P »

Du har två gummistoppar på var sida om bakluckan, har du provat justera dem?
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster