-
Frankén
- Inlägg: 127
- Blev medlem: 25 apr 2008 14:52
- Ort: Västerås
-
Kontakt:
Inlägg
av Frankén »
Volvo 480 TURBO -90 projektet skrotad
Volvo 242 -83 såld
volvo 244 turbo
volvo 244
När man väll skaffat sig en Volvo så kan man inte leva utan en

V O L V O for life

-
jimmi
- Inlägg: 415
- Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
- Ort: Helsingborg
-
Kontakt:
Inlägg
av jimmi »
ja en kupevärmare hade varit skönt att ha..
-
Björn #194
- Inlägg: 146
- Blev medlem: 07 feb 2004 23:42
- Ort: Torslanda
-
Kontakt:
Inlägg
av Björn #194 »
Öhh, ha'ru aldrig sett frost på en bil förut?!
480 ES -95 (f.d. museumbil)
480 ES -87 (ombygge pågår, ligger på is)
V40 2.0T -04
BMW 320d -11
P1800 S -66 (renoveras)
-
Frankén
- Inlägg: 127
- Blev medlem: 25 apr 2008 14:52
- Ort: Västerås
-
Kontakt:
Inlägg
av Frankén »
Björn #194 skrev:Öhh, ha'ru aldrig sett frost på en bil förut?!
oooooooooo nej hahahaha
har sett frost många många gånger
ville bara liva upp forumet med lite bilder, med lite vinter kyla kännsla hehehe
//Danne
Volvo 480 TURBO -90 projektet skrotad
Volvo 242 -83 såld
volvo 244 turbo
volvo 244
När man väll skaffat sig en Volvo så kan man inte leva utan en

V O L V O for life

-
Björn #194
- Inlägg: 146
- Blev medlem: 07 feb 2004 23:42
- Ort: Torslanda
-
Kontakt:
Inlägg
av Björn #194 »
Helt rätt! Ba skojja lite!
Ha de bäst i jul och nyår!!
Björn #194
480 ES -95 (f.d. museumbil)
480 ES -87 (ombygge pågår, ligger på is)
V40 2.0T -04
BMW 320d -11
P1800 S -66 (renoveras)
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster