Det går inte att skicka enkätsvaren.

Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Det går inte att skicka enkätsvaren.

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej
Försökte skicka enkätsvaren idag till angiven mailadress vilket naturligtvis inte funkade. Innan ni vill att man ska svara på nått så se till att skiten funkar. Att dessutom behöva gå en massa omvägar via scanner osv verkar ju totalt stenåldern :evil:
Chrille
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Re: Det går inte att skicka enkätsvaren.

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Och ett svar från någon ansvarig????? Kan man vänta sej det eller?????
Chrille
Christer Nilsson
Site Admin
Inlägg: 263
Blev medlem: 19 jan 2004 23:00
Ort: Hishult
Kontakt:

Re: Det går inte att skicka enkätsvaren.

Inlägg av Christer Nilsson »

Hej Christer
Att det inte gick att skicka enkätsvaret på mail.
Prova gärna med ett mail till info@svenska480klubben.com istället.

Annars går det ju faktiskt utmärkt med gammal hederlig post också! Det hinner säkert hit i god tid för utvärdering även på det viset! :P

Givetvis vore ett formulär på hemsidan även en bra idé och ytterligare sätt att få in svar på. Har du kunnande inom hemsidesverktyget
Joomla är du varmt välkommen med tips om formulär/enkätfunktion i detsamma!

Då vi ville få iväg klubbtidning/kalender och annat valde vi denna gång att satsa på pappersformatet på enkäten.
Givetvis hoppas vi att detta inte ställt till allt för stora bekymmer för dig, vi ser fram emot dina och andra medlemmars svar på
den utsända enkäten så att vi kan förbätta vår verksamhet och få ännu fler engagerade medlemmar!

Mvh
Christer Nilsson
Ordförande
Volvo 480 ES...........1986..vit
Volvo 480 Turbo.......1987..röd
Volvo 480 ES aut......1994..cypressgrön met
Volvo 480 ES...........1994..pariserblå met
Volvo 480 Turbo aut.1994..svart met
Volvo 66 DL Kombi...1978..orange
Volvo 343 DL...........1980..gul
Volvo 440 SE ..........1996..röd
Användarvisningsbild
Björn #194
Inlägg: 146
Blev medlem: 07 feb 2004 23:42
Ort: Torslanda
Kontakt:

Re: Det går inte att skicka enkätsvaren.

Inlägg av Björn #194 »

Bästa Christer Lindström, varför så bitter?


MVH
Björn #194
480 ES -95 (f.d. museumbil)
480 ES -87 (ombygge pågår, ligger på is)
V40 2.0T -04
BMW 320d -11
P1800 S -66 (renoveras)
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Re: Det går inte att skicka enkätsvaren.

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Björn #194 skrev:Bästa Christer Lindström, varför så bitter?


MVH
Björn #194
Vadå Bitter :?:

fattar inte vad du menar :shock: Lite kritik kan väl klubbstyrelsen ta utan att man ska anses som bitter :roll:
Chrille
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster