Kan rekomedera att göra en uppsnyggning av varselljuset, -det är lätt!
Börja med att ta av "glaset" från varsel-blinklampan genom att skära, såga, bryta eller bäst är en multislip. Plasten i "glaset" är ganska skör så ta det försiktigt.
Limma aluminiumfolie eller presentpapper (detta använde jag, väldigt blankt men kanske tål värme sämre? Inga problem när jag hade glödlampa iaf) i reflektorn med silicon. Gör rent glaset och klarlacka det på bägge sidor. Limma tillbaka det på lamphuset med silicon.
Ingen vacker syn
Nu blank igen
Orenoverad
Renoverad