Jag tog några bilder idag när "Sweetie" fick komma ut en bit från garaget för varmkörning
Kom inte längre upp för allt "lappmögel" Men hon fick komma ut i friska luften och gå varm i en timme. Står alltid på laddning så hon startar ALLTID direkt hur kallt det än har varit i vinter
Nu längtar vi bara tills allt det där vita töar bort och det blir vår och så att vi får piska asfalten tillsammans igen "Sweetie" och jag