Var köpa fullt avgassystem?

Användarvisningsbild
Sheba
Inlägg: 221
Blev medlem: 31 dec 2008 23:39
Kontakt:

Var köpa fullt avgassystem?

Inlägg av Sheba »

Hej, gott folk. Jag har varit ganska inaktiv under vintern, både med bilen och med min närvaro här. Skäms på mig. :P

Hur som helst, våren är här och bilen ska få nytt avgassystem, service och ev. en ny kamrem innan vårsäsongen går igång. Problemet är bara att jag inte är säker på någonstans där det säljs kompletta avgassystem inkl. katalysator till 480'n. Jag var ute efter att bygga ihop själv, men tyvärr så har min mekarplats med hiss försvunnit så jag har begränsat med möjligheter till att gå runt fritt under bilen numera och dona, så jag tänker helt enkelt köpa mig ett färdigt system. Men var? Jag vet att Anders länkade till någon sida för några månader sedan som hade ett bra urval men jag kan för allt i världen inte hitta varken tråden eller sidan.

Det har börjat klia rejält i fingrarna. Jag har varit ute hos bilen i garaget bitvis under vintern och för varje gång jag ser den så vill jag bara ut och köra mer och mer. :D
Användarvisningsbild
DJ.fisk
Inlägg: 131
Blev medlem: 28 okt 2006 18:08
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Var köpa fullt avgassystem?

Inlägg av DJ.fisk »

Volvo :roll:
Gäst

Re: Var köpa fullt avgassystem?

Inlägg av Gäst »

Jaså? Var ganska säker på att de inte hade avgassystem till våra bilar som med allt annat så jag utgick helt enkelt från det. Tar en sväng inom när jag har tid då. En sådan simpel sak som en burk färg tog ju dem veckor att fixa fram, så...
Användarvisningsbild
Sheba
Inlägg: 221
Blev medlem: 31 dec 2008 23:39
Kontakt:

Re: Var köpa fullt avgassystem?

Inlägg av Sheba »

Jag hade visst inte loggat in, hehe...
sjolundnicklas
Inlägg: 89
Blev medlem: 15 apr 2009 16:28
Kontakt:

Re: Var köpa fullt avgassystem?

Inlägg av sjolundnicklas »

Det finns på meca :D
Användarvisningsbild
Sheba
Inlägg: 221
Blev medlem: 31 dec 2008 23:39
Kontakt:

Re: Var köpa fullt avgassystem?

Inlägg av Sheba »

Tackar för tipset. Kollade priserna också och det var minsann inte särskilt dyrt.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst