En unik vit 480 som har endast en ägare och har gått enbart 7500 mil. Kanske är detta en av Sveriges mest välhållna exemplar av denna modell och skulle intressera en samlare? Bilen står inomhus i varmgarage och är avställd sedan ca 20 år. Jag bedömer att den är i mycket gott skick, men det har inte provstartats på många år. Vid intresse får den hämtas på plats (Stockholmsförort).
Jag håller på att bilda mig en uppfattning om marknadsvärde och är i detta skede intresserad av förslag.
Göran Rosberg (070-3344152)
Unik 480 (-87) endast 7500 mil
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
High Rated Mint Miner Guide
For the man inquiring about miner cloud mining, cloud mining for beginners, digital currency in, mining crypto, miner cloud mining platform, bct crypto, world miner, mining miner, bit coin, world of mining, I highly suggest this additional info on Mint Miner tips or about cloud mining, crypto bct, miner and miner, world miner, cloud mining what is it, mining on cloud, bit coin in, www bit coin com, mining info cloud mining, cloud mining, which is worth considering with this best Mint Miner link and don't forget world of mining, cloud mining platform, crypto bct, cloud mining for beginners, a bit coin, krypto tezba, bit coin in, mining crypto, cloud mining, miner cloud mining platform, bearing in mind this i was reading this on MintMiner details which is also great. Also, have a look at this useful MintMiner forum which is worth considering with bit coin in, kryptovaluta mining, krypto tezba, cloud mining, cheap cloud mining, platform mining, miner mining, bit coin miner, miner cloud mining platform, bct crypto, bearing in mind this more help for Mint Miner advice alongside all cloud mining for beginners, mining on cloud, bit coin miner, mining platform, a bit coin, more helpful hints for alongside all miner cloud mining platform, cloud mining provider, a bit coin, krypto tezba, world miner, for good measure. Check more @ Recommended Healthy Nutrition Supplement Blog f127dcc