Det har i alla fall jag. Det hände igår....
Problemet är att när vi rivit ner instrumentet så att vi kom åt att tjuv-koppla bilen. Såg vi att skruvarna till låset var svarvade så vi kunde ju naturligtvis inte ta bort det på plats. Eftersom bilen stod väldigt dumt bestämde vi oss för att försöka knäcka låset. Men det slutade med att vi lyckades knäcka rattstånge precis bakom ratten istället. Det var ju inte så lyckat.
Hur gör man nu? Vi har fått bilen bortfraktad så den står i garage nu.
Går det att svetsa i det matrialet? Verkar lite halv-mjukt. Är det samma rattstång i 440/460? Är det någon i trakten av Strömstad med omnejd som har någon att sälja???? RING PÅ 0709-921800 eller +4795203395
Mvh Magnus