Fundering vid tankning

Robban_killen
Inlägg: 133
Blev medlem: 26 okt 2006 18:39
Ort: Falköping
Kontakt:

Fundering vid tankning

Inlägg av Robban_killen »

När jag kör till nästan tom tank ( vilken det är ofta som student och inte kan fylla full tank) hörs det ofta att det är regält undetryck i tanken när jag öppnar tanklocket. Det hörs tydligt hur luft sugs in. Finns det inte en "undertrycksventil" i tanken?
Hoffster
Inlägg: 175
Blev medlem: 10 maj 2004 17:38
Ort: Ydre och Stockholm
Kontakt:

Re: Fundering vid tankning

Inlägg av Hoffster »

Utan och komma ihåg hur och varför, så vet jag att den här frågan har varit uppe flera gånger förrut. Det pyser om min bil också vid nämnda tillfälle, och det är helt i sin ordning.
Pyst tysk pariserblå turbo -91
www.hoffmanworks.se
Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 422
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Fundering vid tankning

Inlägg av jimmi »

gjorde det med på min 87- och min 88or- men inte på min 90- .. ??
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Top Rated Product Tips

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Awesome Product Blog 71d3b1c
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Excellent Product Site

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Recommended Product Site 9b171d3
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Excellent Product Website

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Useful Product Info 263b3_5
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Recommended Product Blog

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about New Product Tips 1c9ce18
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Great Home Renovations Edinburgh Site

Inlägg av FrankJScott »

In reply to the person asking about home renovation blogs, kitchen renovation materials, home renovation designs, bathroom and kitchen refurbishment, kitchen with bathroom, the renovation company, precision home renovations, small kitchen addition, creating a bathroom, contact renovations, I highly recommend this read full article for kitchen renovations in Edinburgh advice or bathroom installation, bathroom and kitchen installations, home projects, a new bathroom, renovations for you, innovative renovations, bathrooms makeovers, property renovation services, business renovation, bathroom refurbishment uk, and don't forget this excellent kitchen renovations in Edinburgh url alongside all bathroom renovation how to, home renovation services near me, all in one renovation, cheap bathroom renovations, painting and renovations, one renovation, love home renovations, team renovation, home kitchen renovation, renovation home services, not to mention this updated home renovations Edinburgh forum which is also great. Also, have a look at this helpful hints for flat renovation in Edinburgh url not to mention residential and commercial renovations, just renovations, inspire renovations, renovation projects, cheap kitchen and bathroom renovations, commercial property renovation, the renovation team, bathrooms makeovers, kitchen fix up, renovation and painting, on top of this cool house renovation Edinburgh advice with bathroom renovation work, home renovation scotland, home renovation services, masterpiece renovation, one renovation, renovation company, painting and renovations, perfection renovations, remodeling kitchen, latest bathroom remodels, for good measure. Check more @ Updated Tajir4D Login Info c9ce18b
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Cool Product Site

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Best Product Tips 5d19b17
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster