Hej har bytt bromsar på min bil i helgen
Åkte till micro och köpte bromsar till en 480-88
men dom passade inte
Sen köåte jag bromsskivor på biltema och till min förvånad så hade dom lika dana bromsbelägg som jag skulle ha men det stog i katalogen att dom är från -89 och nyare
Men jag blev glad iallafall
Hej Andreas!!
Jag vet ej om det passar till årsmodell 87 min är en sen 88 men bromsskivorna kostade 179 kr styck
och bromsbeläggen gick på 159 men för säkerhets skull ta med bromsbeläggen och kolla för det var 460 bromsbelägg som passade på min
Lycka till!!