Nu till stora frågan:
Nu ikväll däremot märkte jag att bromsljusen var på trots att jag kontrollerade att dom var av när jag lämnade bilen! Följden blev ett urladdat batteri...
Frågan är: Kan det här stämma? Är felet elektriskt och isåfall vad/var? Om inte, är det pedalen som ligger och spökar (läs: rör på sig)? Hur har ljusen slagit på sig själva?
Tacksam för svar! mvh Calle