länkarmsbussningar

Folke_
Inlägg: 60
Blev medlem: 01 apr 2005 17:04
Ort: Vindeln
Kontakt:

länkarmsbussningar

Inlägg av Folke_ »

Har just insett att en av mina länkarmsbussningar har blitt trasig så de slår å leversatan frammifrån vid gaspådrag å hård belastning :cry: ..... är det någon som har bytt dessa ? issåfall så vars köpte du dina bussningar!?

//niklas
480 "E-rotic Sportscar" -87 ;) :mrgreen:

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst