Hej

ja nu har man ställt till det

bytte bromsklossar på gummans 440 häromdan och efter det blev dom lite mjuka i pedalen så jag misstänker att det finns lite luft i systemet, lätt fixat tänkte jag men ack vad besviken man blev

båda luftnipplarna är borta dom är av alltså

nån som har ett bra tips hur jag får ur dom gammla som är av, kan man borra ur dom, det är ju en konisk gänga om jag inte har fel eller är det inte möjligt, måste ju finnas nån av er som råkat ut för trasiga nipplar tidigare så HJÄLP mej

kan ju inte köra till en ombesiktning med en pedal som nästan går i botten och dessutom känns jättemjuk, jo det finns bromsar men inte alls så bra som det borde
mvh
Chrille