Hej
Der er tydeligvis ikke mange erfaringer med det her i Sverige, for lyshøjderegulering har ikke været standard på svenske biler.
Det er det på tyske og jeg har nu været på værksted, hvor man forsøgte at finde en lækage i lyshøjdereguleringen. Den er ikke til at reparere. På den engelske klubside kan læses at der er tale om et lukket væskesystem, med alkohol, og det ser ud til at jeg bare har været heldig at det har virket i 11 år. I Tyskland har det været standard, og det virker typisk de førdet år!
Der er 2 muligheder: Montere en en helt ny komplet enhed, det koster bare 2300 Dkr plus et par timers arbejde eller lade systemet være uden at det virker. Jeg vælger foreløbig det sidste. Det virker heller ikke på min "nye" collection fra '96.
Mange hilsner