Jaha . Nu är det dags för besiktning av ES87an

020, Esko Antikainen
Inlägg: 231
Blev medlem: 05 feb 2004 22:49
Ort: Esko
Kontakt:

Jaha . Nu är det dags för besiktning av ES87an

Inlägg av 020, Esko Antikainen »

Idag kollade jag att alla "bromsfunktior" att glidande ok mm fungerade OK. Parkeringsbroms etc fungerade Ok. Allt var tillfredställande.
Jag har inte funnit några fel som besiktningen kan klaga på. Allt fungerar OK :)
Domen kommer i slutet av ferbrari. Jag återkommer med resultatet.
Esko 8)

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst