Ekonomiplåt
Postat: 08 mar 2004 21:32
Hej
Har en ES-87 och funderar på att ta tag i rostiga skärmkanter till våren..
Har förstått att det inte finns ekonomiplåt till våra pärlor utan det är en blandning av allehanda andra bitar som gäller.
Vad ska man då använda?
Inre skärmkanter, har hört talas om plåt från 340?
Yttre skärmkanter, både 440 framskärmkanter, höger på vänster sida och tvärs om, och 440 bakkanter som modifieras.
Stötfångarbalk bak är ju även det en klassiker, vad är att rekommendera?
Finns det någon som vill och kan dela med sig av sina erfarenheter om vad som passar bäst, då både på bilen och för plånboken.
//Richard
Har en ES-87 och funderar på att ta tag i rostiga skärmkanter till våren..
Har förstått att det inte finns ekonomiplåt till våra pärlor utan det är en blandning av allehanda andra bitar som gäller.
Vad ska man då använda?
Inre skärmkanter, har hört talas om plåt från 340?
Yttre skärmkanter, både 440 framskärmkanter, höger på vänster sida och tvärs om, och 440 bakkanter som modifieras.
Stötfångarbalk bak är ju även det en klassiker, vad är att rekommendera?
Finns det någon som vill och kan dela med sig av sina erfarenheter om vad som passar bäst, då både på bilen och för plånboken.
//Richard