Denna handbroms...jag har skysterat å skysterat men de bli alldrig nå bättre har hela tiden "tuggummikänsla" i spaken å de biter inte ett skit...så jag tog fram rephandboken för att kika i den å där stod de att man ska kunna skystera den bakom nån värmeplåt för avgassystemet ?...det står dock inte vilken värmeplåt...jag förstod inte de dära riktigt så ja tänkte bara göra en liten förfrågan om de e nån fler som har stött på samma sak
/PS: finns det inget forum för bromsar