Sida 1 av 1

v-bandet

Postat: 08 jul 2006 15:15
av Erik
köpte en av dom här små bilarna igår, kul att köra och går som en klocka (hittils). enda felet är att v-bandet är slitet och ger ifrån sej ljud när man svänger (ligger i styrningen). undrar var det är bäst att få det reparerat (servar volvo fortfarande dom här?) och hur mycket det ska kosta

tack,
Erik

Postat: 09 jul 2006 20:25
av Mogge
Jepp!

Volvo servar frotfarande. Skule tippa på att det ligger under 1000 kr, ca 5-7 hundra.

Mvh Jonas