v-bandet
Postat: 08 jul 2006 15:15
köpte en av dom här små bilarna igår, kul att köra och går som en klocka (hittils). enda felet är att v-bandet är slitet och ger ifrån sej ljud när man svänger (ligger i styrningen). undrar var det är bäst att få det reparerat (servar volvo fortfarande dom här?) och hur mycket det ska kosta
tack,
Erik
tack,
Erik