Sida 1 av 1
Kupefläkt går ej
Postat: 24 aug 2006 13:03
av JB
Kupe fläkten går ej på högsta läget,funkar fint på de andra, vad kan vara felet??
Postat: 24 aug 2006 15:07
av Kalas_konrad
skulle tippa på reglaget oxid eller så e det paj. kan inte kosta mycekt på skroten. så det skadar inte att testa byta det
MVH Anton
Postat: 24 aug 2006 20:22
av Mogge
Hej!
Tag ut fläktreglaget och mät på strömbrytaren (kan vara trasig)
Alt 2 är VEM, dvs reglaget till värmen, detta spänningsförsörjer fläkten. Se gärna med på EU sidan (länkar) under FAQ
Mvh Jonas
Postat: 28 aug 2006 11:24
av boostofta
Högsta hastigheten har en egen säkring, om den smäller så funkar bara de 3 första hastigheterna.