Håller förnuvarande på och antirostbehandlar hjulhusen och hade tänkt att fortsatta in under bilen för att få allt svart och vackert, men framförallt försäkrat
Tackar!
Martin
Jag antar att det kostar en hel del eller har jag fel?2k lack = 2 komponents lack, det är riktig lackerings färg som man köper på billackfirmor.
Kör du då samma princip här som på övriga platser när det gäller rostbehandling? Slippa bort så gott det går och sen måla över? Hittills har jag använt en stor stålborste på hjulhusen och det har gått bra.Jag brukar dock spraya avgassystemet med biltemas hot paint. Oljetråget kan man också ta detta på och broms okena målar jag med biltemas motorfärg.
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster