mvh
Chrille
Ska du ha 16" så får du ner på 40 profil för å få normal rullomkrets. 205/50 16 har jag på Saaben så inte konstigt att det tar i på 480;n.boostofta skrev:225or på orginal fälg blir för brett för fälgen. Tror de blir för brett för bilen med en bredare fälg.
Jag har 205/50 R16 och det tar i både fram o bak.
Fler däckdimensioner som testats??
Skriv det här så får vi se vad som funkar o inte, eller ?
Ingen aning faktiskt. Borde väl vara samma? Nån annan som vet?480Alex skrev:Gäller detta även 440/460 eller är det andra mått där???Hoffster skrev:Kör 205/50 - 15 utan problem
Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster