Har kollat runt lite här på forumet, men inte hittat någon stans där ni diskuterar om hur ni behandlar eran pärla/pärlor på utsidan.
Vilka vaxer,cleaning, rubbing, polermaskiner, lacker mm tycker ni funkar bra/ inte alls funkar?
Vacker på utsidan
-
Robban_killen
- Inlägg: 132
- Blev medlem: 26 okt 2006 18:39
- Ort: Falköping
- Kontakt:
-
MartinP
- Inlägg: 595
- Blev medlem: 08 jul 2006 18:22
- Ort: Stockholm, Kista
- Kontakt:
Skulle gärna också vilja höra synpunkter.
Än så länge har jag kört med Rusta Polish och därfter Rusta Hårdvax och visst fan har det sett fint ut. När det gäller polermaskiner så har jag svårt finna de praktiska då de sviker där man behöver de som mest, ojämna och små ytor. En maskin är bra för taket eller huven, men dörren föredrar jag att polera förhand.
Hur stor skillnad är det egentligen mellan de olika vax som finns att köpa?
Än så länge har jag kört med Rusta Polish och därfter Rusta Hårdvax och visst fan har det sett fint ut. När det gäller polermaskiner så har jag svårt finna de praktiska då de sviker där man behöver de som mest, ojämna och små ytor. En maskin är bra för taket eller huven, men dörren föredrar jag att polera förhand.
Hur stor skillnad är det egentligen mellan de olika vax som finns att köpa?
480ES -87
-
Robban_killen
- Inlägg: 132
- Blev medlem: 26 okt 2006 18:39
- Ort: Falköping
- Kontakt:
-
Mannen480
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 19 sep 2006 01:30
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster