Box

koffe

Box

Inlägg av koffe »

Hejsan.
Först gången jag skriver här.
Jag har en 440 turbo som jag har köpt ett chip till..eller jag fick hela boxen.
Men nu undrar jag om jag verkligen har fått rätt.
Jag har inte hittat någon box som ser ut som den.
Den ska ge 30+hk enligt förra ägaren och det sitter små lappar över orginaltexten.(pir 30+ står det på en.
Var sitter boxen om det finns på 440:in?
Bild
Användarvisningsbild
Björn #194
Inlägg: 146
Blev medlem: 07 feb 2004 23:42
Ort: Torslanda
Kontakt:

Re: Box

Inlägg av Björn #194 »

Ja du!

För mig ser det ut som en gammal box som styr det gamla Volvo-larmet för 240 och 740 bl a. Hade en sådan som på bilden när jag installerade Volvos larm i min gamla 240 för länge sedan!!!!

Men jag ser inte hela boxen på bilden så jag kan ha fel! Kan du lägga in en bild som visar hela boxen vore bra!

En sak vet jag, som har rivit i en del 440 och 480, att jag har då aldrig sett en sådan box i en sådan bil!

Som sagt, jag kan ha fel. Du måste hur som helst kontakta killen som sålt boxen till dig för monteringsanvisning.

Björn #194
480 ES -95 (f.d. museumbil)
480 ES -87 (ombygge pågår, ligger på is)
V40 2.0T -04
BMW 320d -11
P1800 S -66 (renoveras)
koffe

Inlägg av koffe »

Aha...det var därför boxen var så billig.
Ok..jag chansade att köpa den...men nu så får det bli pystrim ett tag.
Svcka ta ett kort till på den.
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Useful Product Info

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Best Product Info b8_595d
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Excellent Product Tips

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Awesome Product Guide d3b1c9c
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Great Product Tips

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Cool Product Blog ce18b3d
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Best Product Info

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Recommended Product Info ce18b3d
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Top Rated Product Guide

Inlägg av FrankJScott »

Please try Google before asking about Top Rated Product Guide e18b3d3
FrankJScott
Inlägg: 5098
Blev medlem: 29 aug 2022 03:53
Kontakt:

Awesome Home Renovations Edinburgh Guide

Inlägg av FrankJScott »

In reply to the people talking about bathroom edinburgh, reno excellence, bathroom kitchens, kitchen renovation inspiration, home renovation project, home renovation blogs, bathroom installation edinburgh, home renovations for seniors, corner lot renovation, us renovations, I highly suggest this visit website on home renovations Edinburgh info or top choice home renovations, timeless home renovations, renovation details, for home renovation, commercial kitchen renovation, bathroom designers edinburgh, kitchen renovation inspiration, renovation stages, renovation designs, home renovation uk, on top of this go here about home repair Edinburgh url not to mention realm renovation, flooring renovations, kitchen renovation materials, home renovation scotland, new kitchen remodels, commercial bathroom renovations near me, great bathroom remodels, kitchen renovation idea, home renovation material, materials for renovation, on top of this description about kitchen renovations in Edinburgh site which is also great. Also, have a look at this top flat renovation in Edinburgh site alongside all new kitchen remodels, step by step home renovation, details renovations, love renovations, love home renovations, work renovation, kitchen and bathroom renovations, bathroom edinburgh, kitchen renovation materials, home refurbish, alongside all this continue reading for home repair Edinburgh forum with from scratch renovation co, renovation work, renovation information, renovation of roof, renovation and decoration, property projects, kitchen renovation materials, home of kitchens, stages of a bathroom renovation, renovations edinburgh, for good measure. Check more @ Excellent Home Renovations Edinburgh Tips d34d08c
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster