Jaha . Nu är det dags för besiktning av ES87an
Postat: 03 feb 2007 20:01
Idag kollade jag att alla "bromsfunktior" att glidande ok mm fungerade OK. Parkeringsbroms etc fungerade Ok. Allt var tillfredställande.
Jag har inte funnit några fel som besiktningen kan klaga på. Allt fungerar OK
Domen kommer i slutet av ferbrari. Jag återkommer med resultatet.
Esko
Jag har inte funnit några fel som besiktningen kan klaga på. Allt fungerar OK
Domen kommer i slutet av ferbrari. Jag återkommer med resultatet.
Esko