Sida 1 av 1

Medlemarna här på våran fina sida....

Postat: 12 apr 2007 14:04
av andreas 202
Är det någon som har kollat in medlemarna på våran underbara sida, dom medlemar som är utanför Sverige/Skandinavien? (Många är det men INTE alla!)

Jag gjorde det i dag och fann att personerna i fråga är väldigt oseriösa och använder bara våran sida för att länka till olika censur sidor, censur förläggning, viagra, droger och massa annan skit och det va ett 10 tal såna jag hittade på bara 5 minuter....

Jag tycker personligen att det ä tråkigt och skaffar våran sida ett helt annat rykte än en underbar plats att diskutera Volvo 480 på!?

Eller vad tycker du/ni?

Kan man göra något åt det eller har ni kanske tagit upp det förut?

MVH Andreas

Som bara är intresserad av Volvo 480 från den här sidan.

Postat: 15 apr 2007 11:16
av Peter Nilsson
vi vet om problemet..
dom kan regga sig men dom kan inte göra några inlägg på forumet.

Postat: 16 apr 2007 23:02
av andreas 202
Okej.....

Då förstår jag.....

//Andreas