Medlemarna här på våran fina sida....
Postat: 12 apr 2007 14:04
Är det någon som har kollat in medlemarna på våran underbara sida, dom medlemar som är utanför Sverige/Skandinavien? (Många är det men INTE alla!)
Jag gjorde det i dag och fann att personerna i fråga är väldigt oseriösa och använder bara våran sida för att länka till olika censur sidor, censur förläggning, viagra, droger och massa annan skit och det va ett 10 tal såna jag hittade på bara 5 minuter....
Jag tycker personligen att det ä tråkigt och skaffar våran sida ett helt annat rykte än en underbar plats att diskutera Volvo 480 på!?
Eller vad tycker du/ni?
Kan man göra något åt det eller har ni kanske tagit upp det förut?
MVH Andreas
Som bara är intresserad av Volvo 480 från den här sidan.
Jag gjorde det i dag och fann att personerna i fråga är väldigt oseriösa och använder bara våran sida för att länka till olika censur sidor, censur förläggning, viagra, droger och massa annan skit och det va ett 10 tal såna jag hittade på bara 5 minuter....
Jag tycker personligen att det ä tråkigt och skaffar våran sida ett helt annat rykte än en underbar plats att diskutera Volvo 480 på!?
Eller vad tycker du/ni?
Kan man göra något åt det eller har ni kanske tagit upp det förut?
MVH Andreas
Som bara är intresserad av Volvo 480 från den här sidan.