Cd-spelare
Postat: 14 apr 2007 15:53
Hej
jaha då har man en orginalcdväxlare i bilen också fick en med när jag köpte bilen dock ej monterad så idag fick jag ett ryck och kollade upp om den funkade och visst klockrent
sen fick jag en såndär radiosändare till mp3-spelaren av min son häromdan så nu slipper man en sladd, fast det blir ju en del för strömförsörjningen till alla extratillbehör som man ju måste ha
gps och såna nödvändiga tillbehör
men jag tänkte att om man åker till skroten och fixar ett gäng cigtändarurtag och monterar dom under huven bredvid reläerna så kan man ju dra sladdarna under instrumentbrädan till dit dom ska så blir det ju mindre trassel
nån som vet om det finns någon ledig säkringsplats som man kan koppla ström ifrån helst en som blir strömlös när man slår av tändningen och vilken styrka på säkring man behöver för sådär en 3-4 olika adapters 