verkar tjatigt om vita blinkers...men vill veta vilket år börja volvo me dom??var köper man dom??
Sen har ja en fråga om ladd trycket...skruvade upp laddtrycket lite...men nu hackar o hostar den på högre varvtal??ställt upp för mycke??en polare sa att chippet kanske inte orka me??vet inte så mycke om de...så tar jätte gärna emot svar...
Några frågor...
-
manneboy_85
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 03 jul 2007 00:20
- Kontakt:
-
Hallon
- Inlägg: 40
- Blev medlem: 04 jun 2007 21:27
- Ort: Kalmar
- Kontakt:
- 211#Christer Lindström
- Inlägg: 623
- Blev medlem: 28 jan 2004 19:57
Hej
Hur mycket har du ställt upp laddtrycket och hur
eftersom den hackar på fullgas så låter det lite som om du har ställt det för högt det brukar yttra sej så då, om du släpper av lite på gasen drar den rent då? Men testa och sänk laddet lite, själv laddar jag c:a 0,95 nu men då har jag höjt bränsletrycket också.
Chrille
-
Martin
- Inlägg: 472
- Blev medlem: 18 feb 2004 12:40
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
-
boostofta
- Inlägg: 583
- Blev medlem: 15 jan 2005 14:41
- Ort: Skåne samt Göteborg
- Kontakt:
-
manneboy_85
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 03 jul 2007 00:20
- Kontakt:
- 211#Christer Lindström
- Inlägg: 623
- Blev medlem: 28 jan 2004 19:57
Hej
Hur du flyttar laddtrycksspärren kan du se under motståndstrim följ länken http://svenska480klubben.com/phpBB2/vie ... php?t=2035
Chrille
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst