Sida 1 av 1

Få loss oljeavskiljaren från vevhusventilationen?

Postat: 23 feb 2008 20:19
av MartinP
Tjena grabbar!

Har en trasig oljeavskiljare som läcker igenom olja och behöver därför få bort den. Det ska ju inte vara svårare än att man vickar och drar den utåt, men den verkar sitta som ett berg. Några tips på hur jag får bort den?
Jag vill även kunna göra samma sak på skroten så värmning är uteslutet.

Tack på förhand!

MartinP