Ryker från avgasröret
Postat: 31 jul 2008 22:44
Ok! har nu bytat topplockspackning, grenrörspackning, slangen från turbon, oljeavskiljaren, rensat katalysatorn, tändstift, kamrem, drivrem,remspännaren, olja, olefilter.
och nu när jag startar den så ryker det som F*N. röken är ljus och jag tycker att den luktar typ oförbrända avgaser.. kan det vara så att den blandar fel?
den rök innan också men då var det när katalysatorn blev varm och vattnet som trängde igenom topplockspackningen förångades, detta luktar annurlunda.
Körde en runda för att se om det liksom behövdes rensas ut eller något men inte..
och nu när jag startar den så ryker det som F*N. röken är ljus och jag tycker att den luktar typ oförbrända avgaser.. kan det vara så att den blandar fel?
den rök innan också men då var det när katalysatorn blev varm och vattnet som trängde igenom topplockspackningen förångades, detta luktar annurlunda.
Körde en runda för att se om det liksom behövdes rensas ut eller något men inte..