Sida 1 av 1

rycker vid jämn gas...

Postat: 16 okt 2008 19:03
av holmen
Tacksam för tips om var börja om bilen axar bra men vid jämn gas så smårycker han hela tiden. Vid kall motor så vandrar även tomgången.


Byter styraxel ikväll, snart klar...