Årsmötet!

Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 629
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Re: Årsmötet!

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Ja vi som inte orkar åka 50+mil så hoppas jag att ni tänker på oss också. Ja vi i övriga Sverige kanske också vill säga något men vi varken orkar eller vill köra ner till Göteborg för ett möte, så kan vi inte nästa år samlas någon annanstans så kanske det blir andra deltagare i klubben som kommer. Jag ställer gärna upp om det behövs.
Det kan ni diskutera vid årsmötet som en viktig punkt tycker åtminstone jag :mrgreen:
Hör gärna av er om ni tycker som jag :roll:
Chrille
Christer Nilsson
Site Admin
Inlägg: 278
Blev medlem: 19 jan 2004 23:00
Ort: Hishult
Kontakt:

Re: Årsmötet!

Inlägg av Christer Nilsson »

Vi har vid ett flertal tillfällen lagt årsmötet i Jönköping för att en större del av landet ska kunna få en vettig körsträcka men då har vi inte blivit fler än vad vi verkar bli i år... Ett år kom endast en medlem förutom styrelse och valberedningen, då vi hade det i Jönköping(och ändå var det fint väder)!!!
Finns det intresse har körsträckan mindre betydelse!

Vi hoppades att det skulle komma in fler anmälningar i år då Volvomuseumet borde locka och det dessutom finns många medlemmar i denna delen av landet men vi blir nog inte fler än ca. 8st exkl. styrelse och valberedning och det är nog en liten besvikelse. Det är ganska mycket bestyr med att ordna till ett evenemang med vissa kostnader för klubben tillika och då är det ju roligt om så många som möjligt kan komma!

Om någon som inte har anmält sig till årsmötet ändå skulle vilja komma så är du hjärtligt välkommen!!! Klockan 12.00 börjar vi :D
Volvo 480 ES...........1986..vit
Volvo 480 Turbo.......1987..röd
Volvo 480 ES aut......1994..cypressgrön met
Volvo 480 ES...........1994..pariserblå met
Volvo 480 Turbo aut.1994..svart met
Volvo 66 DL Kombi...1978..orange
Volvo 343 DL...........1980..gul
Volvo 440 SE ..........1996..röd
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 629
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Re: Årsmötet!

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :D
Jag hade hoppats på en liten resumé från årsmötet här :mrgreen: Men det kanske är för mycket begärt :roll:
Chrille
Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 422
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Årsmötet!

Inlägg av jimmi »

Hej! Detta hände.. Jag och Mårten och Christer möttes upp i Halmstad. Sen åkte vi upp till Uno som bor i laholm och hämtade honom. Sen bar det iväg till Götet i samlad trupp.. :D
Årsmötet hade vi i en konferens sal på Volvo museumet. Det var lite kul tyckte jag.
Vi gick igenom dagsordningen och det var lite diskussioner men vi kom överens till slut.
Efter mötet och lite små pratande så fick vi guidad tur på museumet , det var mycket trevligt och vi fick gå upp bredvid avspärrningarna och öppna dörren till den sista tillverkade Volvo 480 och känna nybils doften med läderklädsel ton... :D
Efter att vi varit där ett tag så bar det iväg till en av medlemmarna som tydligen hade en samling bilar. Jag följde tyvärr inte med så jag vet inte så mycket mer. Jag håller på att flytta till nytt med min sambo så jag behövdes hemma i Helsingborg igen, mycket målande och spacklande... hahah!!
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 629
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Re: Årsmötet!

Inlägg av 211#Christer Lindström »

jimmi skrev:Hej! Detta hände.. Jag och Mårten och Christer möttes upp i Halmstad. Sen åkte vi upp till Uno som bor i laholm och hämtade honom. Sen bar det iväg till Götet i samlad trupp.. :D
Årsmötet hade vi i en konferens sal på Volvo museumet. Det var lite kul tyckte jag.
Vi gick igenom dagsordningen och det var lite diskussioner men vi kom överens till slut.
Efter mötet och lite små pratande så fick vi guidad tur på museumet , det var mycket trevligt och vi fick gå upp bredvid avspärrningarna och öppna dörren till den sista tillverkade Volvo 480 och känna nybils doften med läderklädsel ton... :D
Efter att vi varit där ett tag så bar det iväg till en av medlemmarna som tydligen hade en samling bilar. Jag följde tyvärr inte med så jag vet inte så mycket mer. Jag håller på att flytta till nytt med min sambo så jag behövdes hemma i Helsingborg igen, mycket målande och spacklande... hahah!!
Tack "jimmi" för det. Toppen med nya medlemmar som vill dela med sej :mrgreen:
Chrille
Användarvisningsbild
Sheba
Inlägg: 221
Blev medlem: 31 dec 2008 23:39
Kontakt:

Re: Årsmötet!

Inlägg av Sheba »

Jag hade födelsedagsbjudning hemma dagen efter så jag körde också hem efter mötet så jag har ingen aning om vad som pågick efteråt. Men det var intressant och väldigt trevligt att få träffa folket. :)

...Jag har inte orkat gallra bilderna som jag tog än. Som sagt, det är kul att ta bilder men mindre kul med efterarbetet.. :P
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst