Vi måste få mera fart på forumet!!!

Skriv svar
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 629
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej
Kul att det finns folk med 480-isar som vill lite mer med forumet än det är nu :roll:

Ny logga förde jag på tal och nu verkar det som en del nappat på det :mrgreen: BRA :mrgreen:

Det är ju en mycket bra början för en NY era på våran sida och förhoppningsvis också klubbens :| som tyvärr enligt min syn har börjat somna lite och det är det väl ingen som vill här på forumet :roll:

Jag lovar att vara så aktiv på vårat forum som möjligt och förväntar det av er andra också :mrgreen: Tänk inte att det där svarar någon annan på, utan ut och dela med er av era kunskaper också, för det är det och bara det som kan göra oss starkare än vi är idag.

Så som vi sa i det tidiga -70talet "upp till kamp" och nu är det för våra klassiker som vi ju trots allt är innehavare av :lol: och som vi måste kämpa för :twisted: eller hur :mrgreen:
Chrille
Användarvisningsbild
Sheba
Inlägg: 221
Blev medlem: 31 dec 2008 23:39
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av Sheba »

Problemet med att vara en liten bilklubb är att man måste vara väldigt aktiv för att klubben inte hamna ska i bakgrunden, försvinna eller få folk att tappa intresse. Även de små sakerna räknas, som forumet eller att vinka åt andra 480's på vägarna de få gånger man ser dem.

Jag har varit borta under några månader här i sommar, men nu är jag tillbaka och tänker vara så aktiv jag kan. Det gäller även anordnande av lokala träffar och evenemang, även om jag haft lite förhinder i sommar, som sagt. Hade gärna fått mer tillfällen till att åka på träffar i sommar, det var ju min plan, men det sket ju sig. Och nu när det är träff på tisdag så funkar inte bilen heller. :roll:
002 Anders
Inlägg: 45
Blev medlem: 25 feb 2009 16:40
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av 002 Anders »

Hoppas på fortsatt fart/ökad fart på forum, artiklar till klubbtidning från medlemar, fler "nya" bilar på träffar osv osv.
Inte helt enkelt att hålla jämn hög fart o prestanda i 10 år ska ni veta. :wink:
MEN alltid lika kul och inspirerande när någon kommer med feedback (oavsett slag faktiskt) eller nån idé att bygga vidare på som kan engagera medlemmarna.

Så.. ska vi kalla det "ny logga projektet" och 7:e september-träffen samt nya hemsidan som verkar tas emot ganska väl samt övergången till digital klubbtidning som också fått mycket positiv respons, liksom det nyligen utsända nyhetsbrevet på mail.

Detta och annat ska väl kunna hjälpa oss alla att hålla ångan uppe hoppas jag!

Väl mött på vägarna och på nätet framöver!

Mvh
Anders Jönsson
Medl.nr 002
*Brådhis*
Inlägg: 204
Blev medlem: 29 aug 2006 07:30
Ort: Upplands Väsby
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av *Brådhis* »

Ja... Hoppas verkligen inte den här klubben somnar in! Vi måste ju visa att vi värnar om våra små (i folks ögon) märkliga farkoster!!! :D

//Brådhis
Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 422
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av jimmi »

Den här klubben kommer inte somna in... det är som att försöka somna bakom ratten på sin 480... Bara farten öppnar ju ögonlocken.. :shock:




// jimmi
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 629
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej kompisar :mrgreen:

Tack :mrgreen: Nu händer det ju massor här på vårat älskade forum och det känns jättekul att forumet verkar ha " vaknat" igen :mrgreen: Så på´n igen :D Mera av den varan :lol:

Ps. Nästan så att man kan börja tänka på att få ihop något igen :roll: Vet inte hur så kom igen ni alla runt "fjollträsk" (förlåt) eller runt häromkring :lol: Ds.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja det var ju det jag ville med mitt inlägg från början när jag drog igång tråden :roll:
Chrille
Krobbe
Inlägg: 22
Blev medlem: 09 aug 2009 19:26
Ort: Stenhamra - Ekerö
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av Krobbe »

Bara undrar. Skulle det inte vara kul med en massa bilder på olika 480:s, stylade eller inte, lite inredning mm under en bild-flik på hemsidan?
Skulle jag uppskatta om jag surfade in som ej 480 biten. Bara en ide.

//Krobbe
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 629
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Krobbe skrev:Bara undrar. Skulle det inte vara kul med en massa bilder på olika 480:s, stylade eller inte, lite inredning mm under en bild-flik på hemsidan?
Skulle jag uppskatta om jag surfade in som ej 480 biten. Bara en ide.

//Krobbe
Kanon ide :lol:
Chrille
002 Anders
Inlägg: 45
Blev medlem: 25 feb 2009 16:40
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av 002 Anders »

Krobbe skrev:Bara undrar. Skulle det inte vara kul med en massa bilder på olika 480:s, stylade eller inte, lite inredning mm under en bild-flik på hemsidan?
Skulle jag uppskatta om jag surfade in som ej 480 biten. Bara en ide.

//Krobbe
Medlemsgalleriet är en sådan del. Tyvärr har det varit lite trögt att få in bilder menmen.... går ju utöka/förändra den delen nu när vi ändå är igång o förnyar.
(tror jag iaf det gör på nåt sätt :oops:
:lol:

Eller du menar lite allmäna bilder medlemmarna hittar på nätet på olik byggen?
Användarvisningsbild
Sheba
Inlägg: 221
Blev medlem: 31 dec 2008 23:39
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av Sheba »

002 Anders skrev:
Krobbe skrev:Bara undrar. Skulle det inte vara kul med en massa bilder på olika 480:s, stylade eller inte, lite inredning mm under en bild-flik på hemsidan?
Skulle jag uppskatta om jag surfade in som ej 480 biten. Bara en ide.

//Krobbe
Medlemsgalleriet är en sådan del. Tyvärr har det varit lite trögt att få in bilder menmen.... går ju utöka/förändra den delen nu när vi ändå är igång o förnyar.
(tror jag iaf det gör på nåt sätt :oops:
:lol:

Eller du menar lite allmäna bilder medlemmarna hittar på nätet på olik byggen?
Nästa gång som det är väldigt soligt och fint ute och glansen på min bil syns bra så ska jag ta lite foton av den, då kommer det någon bild till medlemssidorna också. :)
Krobbe
Inlägg: 22
Blev medlem: 09 aug 2009 19:26
Ort: Stenhamra - Ekerö
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av Krobbe »

Jag menar bara så att alla som kommer in kan få se " bilder på skönheter" och föstår varför klubben finns! Gärna direkt på 1:a sidan.
Vi som är medlemma tycker ju redan att bilarna är snygga och förstår att det iinte alltid är funktionen som är det viktigaste :wink:

Jag ska ta en bild eller tre när jag får tillfälle!

//Krobbe
002 Anders
Inlägg: 45
Blev medlem: 25 feb 2009 16:40
Kontakt:

Re: Vi måste få mera fart på forumet!!!

Inlägg av 002 Anders »

Krobbe skrev:Jag menar bara så att alla som kommer in kan få se " bilder på skönheter" och föstår varför klubben finns! Gärna direkt på 1:a sidan.
Vi som är medlemma tycker ju redan att bilarna är snygga och förstår att det iinte alltid är funktionen som är det viktigaste :wink:

Jag ska ta en bild eller tre när jag får tillfälle!

//Krobbe
Vi har funderat på att få till nån funktion med rullande/skiftande bild då man laddar startsidan men inte riktigt fått till det hela...

Bilder låter ju himla trevligt.
Maila mig eller Kassören (lennart) så får vi in dem på medlemssidan iaf. :D
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst