Hallojsan!
Är lite sugen på att montera bensinvärmare i min Volvo, skulle vara intreserad om nån far foton/tips på montage, hade tänkt att använda en Volvo 091-B.
Tack på förhand!
Halvorsen
Foton på montage av bensinvärmare sökes!
-
Henrik Halvorsen
- Inlägg: 66
- Blev medlem: 28 jan 2004 23:59
- Ort: Dalarna
- Kontakt:
- jimmi
- Inlägg: 415
- Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Foton på montage av bensinvärmare sökes!
har sett 480 med värmare 1 gång men jäklar i H-vete vad trångt det blir.... är ju inte så mycket rum innan denna bjässe pjäs skall in..
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
http://www.garaget.org/Qwert
- DJ.fisk
- Inlägg: 131
- Blev medlem: 28 okt 2006 18:08
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
Re: Foton på montage av bensinvärmare sökes!
Hej, jag har en del info. Skicka ett mail till mig så kan du få några filer.
Mvh / Andreas
Mvh / Andreas
-
022. Pär Renström
- Inlägg: 215
- Blev medlem: 31 jan 2004 22:24
- Ort: Skåne
- Kontakt:
Re: Foton på montage av bensinvärmare sökes!
Jag tycker inte det var så blodigt att montera på den jag hade...jimmi skrev:har sett 480 med värmare 1 gång men jäklar i H-vete vad trångt det blir.... är ju inte så mycket rum innan denna bjässe pjäs skall in..
Den sitter ju innanför stötfångaren fram på vänster sida i ett specialtillverkat fäste så jag tyckte den passade bra.

TurboVolvo även på jobbet.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster