Blev JÄTTEGLAD idag när jag hämtade posten och upptäckte att jag fått en PAPPERSTIDNING från klubben med massor av intressanta bilder och då med betoning på bilder, men med iallafall lite brödtext till så att man förstår vad det handlar om. En eller flera tycker inte att dom kan skriva om det dom har fotat och tycker att bilderna kan tala för sej själv och visst det gör dom och jag är jätteglad över att det kommer en PAPPERSTIDNING i lådan.
Ni ALLA som skickar in bilder
Tror att vi har råd i klubben med några sidor papper om året
Ja Jag blev iallafall JÄTTEGLAD idag när jag fick tidningen igen