Hallå!!!
Finns det ingen där ute som läser längre på den här klubbens forum?
För att den här sidan och klubben ska överleva så måste det vara aktivitet här, annars dör den och förtroendet kommer att minska

och det hoppas jag att ingen av er vill.
Visst det finns ett Jättebra forum för oss volvotokar och som säkert många av oss nyttjar, ja ni vet vad jag menar
http://jagrullar.se/forum/
jag hänger också där och har säkert gjort fler inlägg där än här, men när det gäller 480 problem så brukar jag oftast hänvisa till vår klubbsida, dvs. om jag inte fixar att hjälpa till direkt.
Så kom nu igen och få igång detta forum så aktiv som den var när jag började hänga här när jag köpte min första 480, tror det var runt 2002??????
Utan aktivitet, inget liv
