Hejsan,
Tycker att min 480 går lite stötigt efter vägen,
vad gör jag? Allt är original som sitter på.
Mvh Lars
väghållning
-
De_Ville
- Inlägg: 34
- Blev medlem: 03 sep 2004 09:50
- Kontakt:
-
022. Pär Renström
- Inlägg: 215
- Blev medlem: 31 jan 2004 22:24
- Ort: Skåne
- Kontakt:
-
Gäst
Man köper en skrotfärdig Citroën BX och bygger över dess fjädring, sen kan man köra karossen upp o ner upp o ner...samt att bilen går stabilt men komfortabelt...skämt åsido men i Tyskland är den stora trenden just nu att bygga in luftfjädring i alla möjliga slags bilar. Om din bil är en Turbo så ska den vara lite stötig, jämför med en annan 480 så får du lite grann att jämföra med.022. Pär Renström skrev:Original tycker jag inte bilen var stötig, annat är det nu med gula Konis...
Upplevs den som stötig är det kanske läge att kolla skicket på dämparna.
//Pelle
Mvh Risto
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst
