Hejsan!
Har en liten fråga angående sänkningssats till en volvo 480 es -87.
Är det så att man måste göra en framvagns inställning om man monterar en sänkningssats? eller om det är något annat man ska tänka på.. Eller går det bara att sätta på som den är. Blir det snedslitage på däck å liknande?
Tack på förhand!
Mvh/ Richard
Sänkningssats
-
122. Jonas Andersson
- Inlägg: 174
- Blev medlem: 28 feb 2004 16:43
- Ort: Lund
- Kontakt:
-
yo84
- Inlägg: 149
- Blev medlem: 03 apr 2004 11:05
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster