mår utmärkt.
Det har inte blivit så många mil sen senast.
Den förut helt tvättade bilen börjar få ett dammlager över sig! Måste naturligtvis åtgärdas, men jag har haft datorstrul som tagit all tid i anspråk den senaste veckan, så det har blivit dåligt med tid för mekandet.
Förra helgens körning (några mil) var naturligtvis en "gammal känsla av 480".
Egentligen finns det inte så mycket att göra på ES87:an. Allt fungerar OK. Enbart rengöring av kupedetaljer som har spår av 20 års kontinuerligt användande. Jag hade aldrig tänkt mig att man akulle bli "städkärring" på gamla dar. Det känns bra när säten, instrumentbräda mm börjar få sin forna glans.
Jag återkommer med rapporter om kommade jobb.
Esko
ES87:an
-
020, Esko Antikainen
- Inlägg: 231
- Blev medlem: 05 feb 2004 22:49
- Ort: Esko
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster