det var klent med svar i denna tråd tycker jag
men det ska v väl kunna ändra på.
utvändigt har jag tänkt att skärm bredda bak någon som har tips på skärmkanter man kan köpa?
har tänkt att bygga om kofångaren bak typ köpa en häftig på skrot som kag kan kapa och sätta på orginal fångaren.
fram vet jag inte riktigt ännu. har funderat men kommer inte riktigt på något.
sidor ska försöka få tag på några kjolar eller "lister" så man slipper rundningen ned till då kommer den att se lite lägre ut. har hört att man ska kunna ta 440/460 kjolar "lister" stämmer det?
har även tagit bort dörrlisterna. just nu är det ju en liten kant/inbuktning som listerna ska löpa i, ska man spackla igen dem eller ska det vara kvar?
har kollat på lite fälgar till bilen och hittade 4 st med däck 205*45*17
för en ganska billig peng
mina fjädrar och stöt dämpare bak är slut ska köpa nya ska man ta en sänknings sats eller en vanlig ? vad för märke ska man satsa på?
vad säger lagen och besiktningen om man tar bort sidoreflexerna bak ?
om dessa inte får tas bort så funderar jag att sätta lampor i dem.
vill även sätta en spoiler påp bagageluckan någon som vet vad man skan sätta dit?
ska bygga ett 2.1/2" avgas system som ska dela sig där bak så det blir dubba utblås
något man ska tänka på där?
inne i bilden har jag oxå svårt att hitta på något.. ratt, lacka lite instrument delar. sen ja jag vet inte riktigt behöver bilder eller förslag
jag har en motor som jag "pillar" lite på som man kanske ska lägga lite pengar på. har för närvarande bara tagit mig kraft åt toppen. Filat gnuggat och putsat bränsle och avgas portarna.
skulle vilja trycka ned en annan turbo i den men vet ej vad man ska köpa förslag? något annat man kan göra för att bilen ska piggna till lite
MVH Paul