Men nu till frågan?
Som det ser ut på den nya så sitter den enbart monterad med 4st bultar och för mej känns det lite men det kan klart vara så eller är den svetsad någonstans också och hur brukar fästena för bultarna se ut? Är dom också hårt rostangripna? Eller måste svetsen fram, gillar inte att svetsa i våra elektronikmonster utan vill helst slippa eftersom det är en del elboxar som jag känner att jag borde koppla bort, så ni som bytt berätta hur ni fick göra så att jag slipper en massa extrajobb.
Sen
Tips emottages gärna av er som gjort detta och som vet.