Garaget!!

Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 415
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Garaget!!

Inlägg av jimmi »

Vill inte vara en tjatig rackare men när skall Garaget fungera igen??
har lagt ut länkar på olika volvo 480 forums i europa till mina bilar men garaget har ju varit nere nu i 5 månader eller något..

/jimmi
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
AudiRS6
Inlägg: 31
Blev medlem: 23 jun 2008 23:57
Ort: Bromma
Kontakt:

Inlägg av AudiRS6 »

Vill också ha det tillbaka! :D
MVH

Marcus

Peugeot Speedfight II
Mercedes E320 Cab -96
Audi Allroad 3.0TDI -07
Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 415
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av jimmi »

ok! har nu lagt mina bilar på Garaget

http://www.garaget.org/?car=110132
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
Christer Nilsson
Site Admin
Inlägg: 263
Blev medlem: 19 jan 2004 23:00
Ort: Hishult
Kontakt:

Inlägg av Christer Nilsson »

Nu har jag skrivit artikeln om skriften. Lånade bilden med konstverket i bakgrunden.
Volvo 480 ES...........1986..vit
Volvo 480 Turbo.......1987..röd
Volvo 480 ES aut......1994..cypressgrön met
Volvo 480 ES...........1994..pariserblå met
Volvo 480 Turbo aut.1994..svart met
Volvo 66 DL Kombi...1978..orange
Volvo 343 DL...........1980..gul
Volvo 440 SE ..........1996..röd
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Christer Nilsson skrev:Nu har jag skrivit artikeln om skriften. Lånade bilden med konstverket i bakgrunden.
:?: :?: :?:
Chrille
Christer Nilsson
Site Admin
Inlägg: 263
Blev medlem: 19 jan 2004 23:00
Ort: Hishult
Kontakt:

Inlägg av Christer Nilsson »

Jimmi vet vad jag menar och det kommer man att kunna läsa om i nästa klubbtidning.
Volvo 480 ES...........1986..vit
Volvo 480 Turbo.......1987..röd
Volvo 480 ES aut......1994..cypressgrön met
Volvo 480 ES...........1994..pariserblå met
Volvo 480 Turbo aut.1994..svart met
Volvo 66 DL Kombi...1978..orange
Volvo 343 DL...........1980..gul
Volvo 440 SE ..........1996..röd
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Ok :shock: Får väl läsa där då :shock:

Jomen visst Chrillan :shock: Lite hemligheter måste det väl ändå finnas åt oss TROENDE :mrgreen:

ELLER :mrgreen:
Chrille
Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 415
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av jimmi »

he he !! ja jag väntar med iver på nästa tidning..

:)
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster