Tog bort motorskyddet i plast undertill och ut ramlade denna.
Det står:
FACON
220uf
DC2635F9V
16V
(made in france)
En kabel som går in i en svart dosa med ovanstående text.
Vet någon var den skall sitta och vad den gör?
Har någon tips över en motor som smårycker vid jämn gas, endast vid jämn gas, går bra annars...
[/img]
Vad är detta?
-
holmen
- Inlägg: 15
- Blev medlem: 07 sep 2008 17:47
- Ort: Borås, Sjömarken
- Kontakt:
Vad är detta?
Volvo 480 ES -87
Audi A6 Avant -07
Alfa Romeo GTJ 1300 -73
Audi TT Roadster -00
Piaggio NRG vespa
Audi A6 Avant -07
Alfa Romeo GTJ 1300 -73
Audi TT Roadster -00
Piaggio NRG vespa
- DJ.fisk
- Inlägg: 131
- Blev medlem: 28 okt 2006 18:08
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
-
holmen
- Inlägg: 15
- Blev medlem: 07 sep 2008 17:47
- Ort: Borås, Sjömarken
- Kontakt:
-
boostofta
- Inlägg: 583
- Blev medlem: 15 jan 2005 14:41
- Ort: Skåne samt Göteborg
- Kontakt:
Ser inte heller någon bild, men 220uF är ett standard värde på en kondensator.
Med tanke på hur du beskriver den är det till 99% ett störningsskydd.
Vad jag minns sitter de bara på Turbo bilarnas tänspole, men kan så klart ha fel
Med tanke på hur du beskriver den är det till 99% ett störningsskydd.
Vad jag minns sitter de bara på Turbo bilarnas tänspole, men kan så klart ha fel
Mvh
Peter #15
Röd ES 1987 Min Första Bil tyvärr skrotad pga för mycket rost
Röd 1990 Turbo Centers 0,95bars strenhet! Min sommar/räcerbil
Röd 2.0 Aut. 1993
och ett par Land Rovers
Peter #15
Röd ES 1987 Min Första Bil tyvärr skrotad pga för mycket rost
Röd 1990 Turbo Centers 0,95bars strenhet! Min sommar/räcerbil
Röd 2.0 Aut. 1993
och ett par Land Rovers
-
holmen
- Inlägg: 15
- Blev medlem: 07 sep 2008 17:47
- Ort: Borås, Sjömarken
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst