//Brådhis
Senaste inköpet som ska ta mig till och från jobbet... :-)
-
*Brådhis*
- Inlägg: 199
- Blev medlem: 29 aug 2006 07:30
- Ort: Upplands Väsby
- Kontakt:
Senaste inköpet som ska ta mig till och från jobbet... :-)
Volvo 460 Turbo -96...! 




//Brådhis
//Brådhis
-> Mina fordon: http://www.garaget.org/mypage/?user=7682 <-
- jimmi
- Inlägg: 415
- Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Senaste inköpet som ska ta mig till och från jobbet... :-)
Fin, och med utomhus digital temperatur givare och kassetthållare.. 
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert
http://www.garaget.org/Qwert
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster