Har här i Helsingborg en kontakt som kan fylla på och kontrollera Ac:n i våra bilar. Säg bara till så skickar jag tele samt adress.
Och givetvis så har han "den gamla gasen" som man inte längre kan få tag på..
/jimmi
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst