Fylla på Ac:n ??

Användarvisningsbild
jimmi
Inlägg: 415
Blev medlem: 20 sep 2004 17:11
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Fylla på Ac:n ??

Inlägg av jimmi »

Hej alla!

Har här i Helsingborg en kontakt som kan fylla på och kontrollera Ac:n i våra bilar. Säg bara till så skickar jag tele samt adress.
Och givetvis så har han "den gamla gasen" som man inte längre kan få tag på.. :P

/jimmi
Volvo 480 Turbo -90- Full original bodykit
http://www.garaget.org/Qwert

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst